Tuesday, March 3, 2009

!!!New BLOG,New HOPE!!!


hello kawan2 semua..akhirnya saya punya blog sendiri..hahahha.actually saya langsung tidak pandai menulis atau
bercerita apa2..saya memang tidak pandai menulis,kerana sangat kurang membaca belakangan ini..apa yang boleh saya buat
di blog ini cuma post2 MP3 saja..saya akan cuba post apa yang saya dapat untuk sharing dengan kamu semua..saya akan post
macam2 genre,jadi tidak perlu tanya kenapa genre yang kamu tidak suka itu perlu masuk disini..lagi satu,saya cuma akan
post klu saya punya banyak masa untuk mengupload kerana akhir2 ini kami punya banyak kerja yang belum siap.takut bos marah
klu telampau leka buat kerja sendiri.ahaha.post saya juga tidak mengandungi apa2 review yang berkaitan dengan apa yang
saya post itu.saya manala pandai main instrument,apa lagi mau review2 band orang ni..camana riffing dia,drum dia,langsung saya tidak tau.
tapi saya suka muzik kerana telinga saya..ahahhaha.adaka begitu??saya dengar semua genre asal sedap sama ngam di telinga..tapi maybe
nanti lama2 pandai jugak tu saya kasi review..ahahahaha..ok la,telampau sembarangan suda saya becakap ni..sekarang mau cari stuff pertama
suda untuk diupload ni..terus mengunjungi blog saya ini ya..CHEERSS!!!!

No comments:

Post a Comment